När man inte orkar plugga, hamnar man på facebook

Märta Johansson

Märta Johansson OMG MUSIC EXAM TOMORROW! IG HERE I COME! -.-

för 52 minuter sedan · ·
Isabella Håkansson
Isabella Håkansson
Samma här, har inte ens orkat öppna pärmen.. För jobbigt...
för 43 minuter sedan · Ta bort
Emma Coady Södergren
Emma Coady Södergren
aa den är ju rätt tung :P :D ♥
för 20 minuter sedan
Isabella Håkansson
Isabella Håkansson
japp, speciellt den rosa... :p
för 20 minuter sedan · Ta bort
Emma Coady Södergren
Emma Coady Södergren
haha ja den är laddad med grejer
för 17 minuter sedan
Isabella Håkansson
Isabella Håkansson
ska plugga hela natten, hoppar över at sova... :)
för 16 minuter sedan · Ta bort
Emma Coady Södergren
Emma Coady Södergren
fett smart, ladda med kaffe bara
för 15 minuter sedan
Märta Johansson
Märta Johansson
hmm.. tänkte faktist oxå göra dt!
..
för 15 minuter sedan
Märta Johansson
Märta Johansson
lets stay up all three of us ;) ????
för 14 minuter sedan
Isabella Håkansson
Isabella Håkansson
ska gör färdigt alla läxor då.. har typ 8h på mig... Var bereda på att se ett vrak imorron...
för 13 minuter sedan · Ta bort
Emma Coady Södergren
Emma Coady Södergren
ååååhhhnejjjj.... i'm prepared. måste vakna på rätt sida imorrn... annars... blir det... inte bra... kommer få sammanbrott annars!
för 13 minuter sedan
Märta Johansson
Märta Johansson
hahha! go bello! men jag kommer inte palla med musik provet imorn.. hmm.. hur ska jag göra?! ..x
för 13 minuter sedan
Märta Johansson
Märta Johansson
nej.. nu vet jag vad jag ska göra.. lägga mig tidigt.. och vakna tidigt! MY PLAN IS PERFECT!
X
för 12 minuter sedan
Elsa Malmer
Elsa Malmer
yey!! jag ska nog börja plugga nu..
för 9 minuter sedan
Isabella Håkansson
Isabella Håkansson
vakna tidigt e omöjligt, för mig....
för 9 minuter sedan · Ta bort
Isabella Håkansson
Isabella Håkansson
Go elsa.. har inte ens tagit fram plugg böckerna...
för 8 minuter sedan · Ta bort
Elsa Malmer
Elsa Malmer
min plan är att börja plugga... sen gå upp i vanlig tid å vara helt normal
för 8 minuter sedan
Märta Johansson
Märta Johansson
hha i know bello.. men jag kan ringa dig?!?! ..
omg elsa. har du inte börjat plugga än?. haha har fan suttit fastklistrad till datorn i typ 5 timmar nu!
x
för 8 minuter sedan
Emma Coady Södergren
Emma Coady Södergren
jag ska segla på moln imorrn.. fram tills musikprovet!
för 7 minuter sedan
Elsa Malmer
Elsa Malmer
jag är klar med svenskan och engelskan.. så va det musiken och No.. (läs eko: nonononononono...)
för 7 minuter sedan
Elsa Malmer
Elsa Malmer
jag har gjort svenskan (A) ska göra musiken.. har tagit lite NO anteckningar.. pluggat totalt 1 timme XD
för 7 minuter sedan
Märta Johansson
Märta Johansson
mm är oxå klar med svenskan och engelskan (typ) .. klar med musiken (nästan).. har börjat plugga no, men dt går inte bra!!!!!!!! AHHHH DAMP X
för 6 minuter sedan
Emma Coady Södergren
Emma Coady Södergren
har gjort svenskan... kan typ musiken.. inget NO... och har matte under kontroll (halvt)
för 6 minuter sedan
Isabella Håkansson
Isabella Håkansson
jag har gjort engelska, färdig med no..
har bara svenska och musik kvar
för 6 minuter sedan · Ta bort
Elsa Malmer
Elsa Malmer
ojoj - go goodie martiepoo ♥ elsa goes avis <333
för 6 minuter sedan
Märta Johansson
Märta Johansson
no no!!! MÄRTA IS AVIS OF ELSMO! ELMSHO= SNILLE BRAIN MÄRTA= PEANUT BRAIN! .. poo me!
för 5 minuter sedan
Elsa Malmer
Elsa Malmer
shieet... allaf ett ambitiösa!! GO GIRLZ!! nu ska jag plugga - sova tiidigt. åh va underbart skönt ♥ vakna med en varm kopp choklad med vispgrädde i handen ♥ kram ♥
för 5 minuter sedan
Elsa Malmer
Elsa Malmer
jag är såå brain.. har precis spenderat ca 1 timme på min julönskelista.. jävligt brain
för 4 minuter sedan
Isabella Håkansson
Isabella Håkansson
peanut brain.. haha....
Märta du e smart
höll på att skratta ihjäl mig...
för 3 minuter sedan · Ta bort
Märta Johansson
Märta Johansson
elsa lägg av! ... do you have to make me even more jealous of your wonderful life!! U ARE KILLING ME SLOWLY!
X
för 3 minuter sedan
Emma Coady Södergren
Emma Coady Södergren
DUMMA DIIIIIIIG ELSA. JAG VILL HA VARMCHOKLAD.
för 3 minuter sedan
Elsa Malmer
Elsa Malmer
haha.. my life is soo perfect.. det är det jag säger varje dag - eller hur? hur mkt jag älskar det för tillfället... :(
för 2 minuter sedan
Elsa Malmer
Elsa Malmer
gör dig det da? or use your money to hire a butler so he can do it ♥
för 2 minuter sedan
Emma Coady Södergren
Emma Coady Södergren
hahha ! :D u are perfect elshmo
för ungefär en minut sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0