Bild

jag är chockad. trodde inte att jag skule få mvg på min bild...
Vi har hållit på med ett väldigt stort bildprojekt.. och jag fick mvg, väldigt glad...
Typ det enda betyget jag kommer höja mig i ifall jag får ett bra betyg på nästa bild jag gör... Happy...
Idag har jag hämtat mina nya glasögon hos synsam.. de var riktigt snygga och kommer vara på imorron. Idag hämtade jag också mitt körkort... för moppe. det nya ser likadant ut som riktiga körkort... Den enda skillnaden är där bak. Det är att bil inte är godkänd, istöllet är det godkänt för en moppe... Hhaha. Känner mig också stolt för att klarat av ett typ av körkort...
BYE BYE
Kollar på desprete nu...
E ni lika desprete av desprete som jag??
Hahha

Kommentarer
Postat av: Elsa

jaa - lika desperate! :D



haha - du äger i bild - själv gråter jag över bilden.. (a)

men men - who said life is easy? if it were - where would all the adventures bee?



kram <3

2009-11-10 @ 22:26:23
URL: http://elsa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0